تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر و کودک 6 ماهه قربانی تصادف 2 پراید شدند

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072613

اورژانس 115 قزوین به مصدومان حادثه برخورد دو پراید که این حادثه دو فوتی برجای گذاشت امدادرسانی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی فخار سلیمانی مدیر مرکز عملیات و بحران دانشگاه علوم پزشکی قزوین در گفت‌وگو با  صبح قزوین گفت: این حادثه حوالی ساعت 8 صبح هشتم فروردین ماه 13966در جاده ورسج به ضیاء آباد (حومه شهرستان  تاکستان استان قزوین) اتفاق افتاد که با توجه به تماس‌های مکرر و اعلام مصدومان زیاد، سه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس تاکستان، قره باغ و ضیاءآباد به محل اعلام شده اعزام شدند. 


وی افزود: در این حادثه دو پراید از مقابل به هم برخورد کرده و متاسفانه مادر 35 ساله و کودک 6 ماهه در دم جان باخته بودند، همچنین حادثه 4 مصدوم دیگر داشت که یک مصدوم به بیمارستان تامین اجتماعی تاکستان و سه مصدوم دیگر به بیمارستان شفا در تاکستان اعزام شدند.

فخار سلیمانی گفت: متاسفانه در این ایام نوروز تاکنون شاهد جان باختن چندین نفر از هموطنان در سطح جاده‌های استان قزوین بوده ایم و تمامی این حوادث بر اثر رعایت نکردن موارد ایمنی در رانندگی همچنین سرعت غیر مجاز و خستگی و خواب آلودگی بود. امید است با توکل بر خدا و رعایت و دقت بیشتر رانندگان محترم شاهد اینگونه حوادث ناگوار نباشیم.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر و کودک 6 ماهه قربانی تصادف 2 پراید شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..