تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم از کیفیت نان رضایت ندارند/ ذخیره سازی 18 ماه نیاز گندم استان

ساعت: 14:30 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072654

معاون اقتصادی استاندار قزوین با اشاره به عدم رضایتمندی مردم از کیفیت نان، گفت: باید چرخه تولید از گندم تا آرد اصلاح شود و آموزش‌های لازم برای پخت نان با کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین در جریان بازدید از کارخانه آرد تاکستان با بیان اینکه در موعد خرید گندم باید نظارت‌های لازم صورت گیرد، افزود: چرخه تهیه و تولید آرد و نان باید اصلاح شود و به همین منظور تدابیر لازم اتخاذ شده است. 


وی با بیان اینکه نان یکی از مهم ترین موارد مصرفی مردم است، بر لزوم آموزش و مهارت لازم خبازان و کارگران نانوایی‌ها تاکید کرد و گفت: نانوایان و کارگران نانوایی‌ها باید مهارت لازم برای تولید نان با کیفیت را کسب و نسبت به تهیه نان مرغوب برای مردم تلاش کنند.

این مسئول اقتصادی استان با اشاره به عدم رضایتمندی مردم از کیفیت نان، گفت: باید چرخه تولید از گندم تا آرد اصلاح شود و آموزش‌های لازم برای پخت نان با کیفیت در دستور کار قرار گیرد.

وی با تقدیر از مدیریت کارخانه آرد تاکستان، تصریح کرد: هم اکنون و بطور روزانه حدود 100 تن آرد در این کارخانه تولید و به بازار مصرف عرضه می‌شود و نزدیک به 60 نفر بطور مستقیم در آن مشغول بکار هستند. 

حبیبی اضافه کرد: ظرفیت تولید این کارخانه 300 تن در روز است که در صورت بهبود کیفیت گندم و راه اندازی طرح توسعه کارخانه، تولید فعلی کارخانه افزایش خواهد یافت. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم از کیفیت نان رضایت ندارند/ ذخیره سازی 18 ماه نیاز گندم استان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..