تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب معاون فرماندار شهرستان و بخشدار مرکزی نیر

ساعت: 14:27 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072714

استاندار اردبیل در حکمی مهدی بخشی و یاور گنجی را به ترتیب به سمت معاون فرماندار شهرستان و بخشدار مرکزی نیر منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیریمیز، مجید خدابخش، استاندار اردبیل در حکمی مهدی بخشی را به سمت معاون فرماندار شهرستان نیر منصوب کرد.

همچنین وی در حکم دیگری یاور گنجی را به سمت بخشدار بخش مرکزی شهرستان نیر منصوب کرد.

مهدی  احمدی  فرماندار شهرستان نیر از حکم استاندار اردبیل مبنی بر تغییر پست سرپرستی  معاونت  فرمانداری و بخشدار مرکزی  نیر به  پست  معاونت و بخشدار مرکزی  نیر خبر داد و افزود: طی حکم استاندار اردبیل مهدی  بخشی به عنوان  معاون فرماندار نیر و یاور گنجی به عنوان بخشدار مرکزی نیر منصوب شدند.
 

در این حکم  آمده است: نظر به شایستگی، تعهد و تجارب جنابعالی  و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم  شهرستان، به  موجب  این  ابلاغ  آقای  مهدی  بخشی  به عنوان  معاون  فرماندار نیر و آقای یاور گنجی به  عنوان  بخشدار مرکزی نیر منصوب  می شوند.
 

 قبل از این مهدی بخشی به عنوان سرپرست معاونت فرمانداری نیر و یاور گنجی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی نیر منصوب شده بودند.
 

مهدی بخشی  قبل  از پست معاونت  فرمانداری نیر بخشدار مرکزی نیر بود و وی دارای سابقه بیش از 10 سال تدریس در دانشگاه های استان اردبیل را دارد و مولف 3 کتاب بوده و بیش  از 20 مقاله علمی - پژوهشی ارائه کرده است.
 

یاور گنجی نیز قبل از این  پست، بخشدار مرکزی شهرستان نمین بوده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب معاون فرماندار شهرستان و بخشدار مرکزی نیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..