تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




774 نفر در شهرستان بجنورد نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شدند / ثبت نام تا ساعت 24 امشب ادامه دارد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری بجنا؛ محمود ثمینی در گفتگو با خبرنگار بجنا ،گفت: از زمان آغاز رسمی نام‌نویسی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تا پایان روز ششم، 774 کاندیدا ثبت‌نام کردند.

وی افزود: از این تعداد داوطلب که ثبت نام به عمل آمده است 37 نفر خانم و 737 نفر مرد است.

وی اظهار داشت: سه نقطه شهری حصارگرمخان،چناران شهر و شهرستان بجنورد وجود دارد که مجموعا در این سه نقطه شهری 167 نفر برای شورای شهر ثبت نام کرده اند.

فرماندار بجنورد به آمار ثبت‌نام کنندگان به تفکیک شهر و روستا تا روز ششم اشاره کرد و یادآور شد: از نخستین ساعات آغاز ثبت نام از کاندیداها آمار ثبت نام کنندگان بدین شرح است، بخش حصار گرمخان 17 نفر، بخش چناران شهر 19 نفر، و خود شهرستان بجنورد 134 نفر بوده است.

وی همچنین افزود: در بخش مرکزی روستایی 423 نفر، بخش روستایی حصار و گرمخان 169 نفر و در مجموع ثبت نام روستایی از 592 داوطلب ثبت نام به عمل آمده است.

وی با اشاره به مدرک تحصیلی قابل قبول برای ثبت نام،افزود: در روستاهایی که زیر 200 نفر جمعیت داشته باشد مدرک تحصیلی زیر دیپلم مانعی برای ثبت نام وجود ندارد اما در روستاهایی که بالای 200 نفر جمعیت دارد حتما باید مدرک تحصیلی دیپلم داشته باشند یا اینکه قبلا عضو شواری روستا بوده باشند.

ثمینی ادامه داد: در بخش شهری حصارگرمخان و چناران شهر مدرک تحصیلی فوق دیپلم و در خود شهرستان بجنورد مدرک تحصیلی لیسانس قابل قبول است.

وی گفت: امروز 6 فروردین ماه آخرین روز ثبت نام از دواطلبن شورای روستا و شهر است و ثبت در امروز تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

وی در پاسخ به گلایه برخی از دواطلبن مبنی بر زمان نامناسب ثبت نام ، گفت: ثبت نام در این تاریخ قانون است و ماهم نمی توانیم از آن گلایه کنیم اما داوطلبین می توانستند تا قبل از شروع تاریخ ثبت نام در مراکز پیشخوان پیش ثبت نام کنند.

فرماندار بجنورد با بیان اینکه تائید صلاحیت ها از تاریخ 17 تا 23 فروردین ماه انجام خواهد شد، اظهار داشت: طبق تقویم انتخابات رسیدگی به صلاحیت ها به محض دریافت استعلامات چهارگانه انجام خواهد شد ودر تاریخ 24 فروردین ماه بررسی های انجام شده به هئیت نظارت شهرستان ارسال خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت: در تاریخ یک اردیبهشت ماه بررسی های انجام شده توسط هئیت نظارت شهرستان به ما اعلام و فرمانداری در تاریخ 2 اردیبهشت ماه به داوطلبین اعلام می کند.

وی افزود: اگر داوطلبین شکایتی در خصوص ردصلاحیت خود داشته باشند می توانند از تاریخ 3 تا 6 اردیبهشت ماه اعتراض خود را اعلام و در هئیت نظارت شهرستان بررسی می شود.

ثمینی با اشاره به تاریخ اعلام نامزدهای نهایی شورا شهر و روستا، گفت: در تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت ماه اسامی نهایی نامزدها اعلام و نامزدها می توانند از تاریخ 21 تا 27 اردیبهشت تبلیغات خود را انجام دهند.

وی در پایان گفت: از مردم درخواست داریم با مشارکت بالا در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند تا ان شاالله انتخابات با آرامش انجام شود و مردم هم سعی کنند با مطالعه سوابق نامزدهای انتخاباتی رای خود را به صندوق بیاندازند.

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «774 نفر در شهرستان بجنورد نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شدند / ثبت نام تا ساعت 24 امشب ادامه دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..