تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت ازدو پینگ‌پنگ باز کردستانی به اردوی تیم ملی

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی از دعمت شدن متین حیدری و متین لطف الله نسبی دو پینگ‌پنگ باز کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان کشور خبر داد.

دراین مرحله از اردو 10 ورزشکاربه مدت 2 هفته تمرینات آمادگی خود را زیر نظر مربیان تیم ملی در شهرستان بابل انجام خواهند داد.

این اردو به منظورآماده سازی تیم ملی پینگ‌پنگ بزرگسالان کشور برای حضور دربازی های همبستگی کشورهای اسلامی از 17 تا 30 فروردین در استان مازندران برگزار می شود.

** قایقرانان مریوانی به اردوی تیم ملی روئینگ کشور فراخوانده شدند

اولین مرحله اردوی تیم ملی روئینگ نوجوانان کشور از روز سه شنبه 8 فروردین در تهران آغاز شد.

در این مرحله از اردو، 12 قایقران زیر نظر عمران پورعسگرپرست و امیرحسن کاویانی سرمربی و مربی تیم ملی، تمرینات فنی خود را انجام خواهند داد.

این اردو برای حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان به مدت 21 روز از 8 تا 28 فروردین در دریاچه آزادی تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت ازدو پینگ‌پنگ باز کردستانی به اردوی تیم ملی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..