تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقادآیت الله مکارم شیرازی از تعطیلات زیاد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،وی امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با انتقاد از وجود تعطیلی های زیاد در کل کشور و حوزه علمیه گفت: نباید درس‌های حوزه و دانشگاه به بهانه‌های مختلف تعطیل شود و این تعطیلات قطعا به کشور و پیشرفت علمی ضربه می زند.

آیت الله مکارم شیرازی افزود: به این نتیجه می رسیم که در طول سال 140 تا 145 جلسه یعنی 4.5 ماه درس برگزار می‌شود و هفت ماه تعطیلات وجود دارد که این سرمایه عظیم به هدر می‌رود.

این مرجع تقلید خاطر نشان کرد: با این حجم عظیم تعطیلات، نباید توقع پرورش شیخ طوسی ها و شیخ انصاری ها را در حوزه ها داشته باشیم.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال 96به نام سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید گفت: با وجود این حجم عظیم تعطیلات در کشور آیا تولید رشد پیدا خواهد کرد؟آیا می شود شغل ایجاد کرد؟

آیت الله مکارم شیرازی با بیان اینکه کشورهای توسعه یافته هرگز اینقدر تعطیلی ندارند گفت: باید ارباب فکر و برنامه بنشینند و با مطالعه و تحقیق یک راه حل مناسبی برای این تعطیلات پیدا کنند.

وی اذعان کرد: امروز شاید گوش شنوایی برای این حرف های ما پیدا نشود، اما امیدواریم روزی این حرف ها با دقت شنیده شود و برای آن راه حل مناسبی پیدا شود.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقادآیت الله مکارم شیرازی از تعطیلات زیاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..