تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم وزنه برداری ایران 15 فروردین ماه به تایلند می رود

به گزارش روز چهارشنبه فدراسیون وزنه برداری، احسان قیصریه، افشین طاهری و محمد مویدی وزنه برداران اوزان 62 و 77 کیلوگرم و امیررضا عسگری دون، محمدرضا زارع، مهدی پاپی، محمد شهاب انداز و محمدرضا روشنی وزنه برداران اوزان 85، 94 و به علاوه 94 کیلوگرم ترکیب تیم ایران در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2017 هستند.
«محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی نوجوانان، «علی امینی فرد» مربی تیم نوجوانان «محمد اسماعیل زاده» ماساژور تیم، «بهرام بهرام زاده» رئیس هیأت وزنه برداری استان بوشهر و «علی اکبرغلام نتاج» مربی برتر رده سنی نوجوانان در سال 95 وزنه برداران را در این سفر همراهی می کنند.
همچنین «علی مرادی» رئیس فدراسیون وزنه برداری، «داود باقری» نایب رئیس و رئیس کمیته پزشکی نیز در محل برگزاری این رقابت ها در بانکوک حضور خواهند داشت.
رقابت های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان از 14 فروردین ماه در شهر بانکوک پایتخت تایلند آغاز می شود. رقابت های نمایندگان ایران از 17 فروردین ماه با رقابت های دسته 62 کیلوگرم آغاز می شود و احسان قیصریه با رکورد ورودی 230 کیلوگرم به روی تخته می رود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
*ورزشی * 1528 * خبرنگار : حسن تمیمی انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم وزنه برداری ایران 15 فروردین ماه به تایلند می رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..