تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه 50 هزار نفری پارس اختصاص یافت

حیدرعلی کامیاب کلانتری چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به بازدید هفتم فروردین ماه جاری استاندار فارس از روند ساخت ورزشگاه پارس افزود: عملیات تکمیل این طرح به سرعت در حال انجام است و این پروژه پس از 2 دهه انتظار، نیمه اول امسال افتتاح خواهد شد؛ ضمن اینکه کیفیت را فدای سرعت نخواهیم کرد.
وی با بیان این که ورزشگاه پارس بزرگترین پروژه ورزشی فارس در تاریخ ورزش این استان است، گفت: این ورزشگاه در زمان بهره برداری پس از ورزشگاه های آزادی تهران و نقش جهان اصفهان سومین ورزشگاه 50 هزار نفری ایران لقب می گیرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: سازه این ورزشگاه با استانداردهای مورد تایید فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) ساخته شده و امکانات رفاهی و خدماتی مورد نیاز تماشاگران در نظر گرفته شده است.
کامیاب کلانتری افزود: مساحت این ورزشگاه 48 هکتار است و کار و فعالیت عمرانی در این مجموعه تا رسیدن به استاندارد های جهانی تمام نخواهد شد.
وی گفت: این ورزشگاه دارای یک پیست دو و میدانی مجهز است که در زمان بهره برداری می تواند میزبان رقابت های بین المللی این رشته ورزشی باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس ادامه داد: سال ها از بنا نهاده شدن سازه های بتونی سالن سرپوشیده دو و میدانی این ورزشگاه می گذرد و با توجه به فرسودگی آن در مقطع کنونی، باید دوباره بازسازی شود.
وی اظهار کرد: بازسازی این سالن سرپوشیده در فاز دوم ساخت ورزشگاه پارس در دستور کار قرار دارد.
کامیاب کلانتری با قدردانی از حمایت های مسئولان استان از ورزش گفت : در یک سال گذشته و با حمایت های استاندار ورزش دوست فارس ساخت این ورزشگاه سرعت چشمگیری یافته است که در خور قدردانی است.
عملیات ساخت ورزشگاه 50 هزار نفری پارس شیراز ( میانرود ) در جنوب شیراز سال 1374 آغاز شد.
بنا بر اعلام سیدمحمدعلی افشانی استاندار فارس، در سال 94 اعتبار درنظرگرفته شده برای ساخت این ورزشگاه 60 میلیارد ریال بود و در سال 95 به 90 میلیارد ریال رسید اما با پیگیری های صورت گرفته این اعتبار به 540 میلیارد ریال افزایش یافت.
7368 / 2027
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشاردهنده: سیداحمد نجفی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه 50 هزار نفری پارس اختصاص یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..