تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام برنامه پرسپولیس برای سفر به آبادان

اعلام برنامه پرسپولیس برای سفر به آبادانبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان تا بازی با نفت آبادان دو جلسه تمرین دیگر را پشت درهای بسته در ورزشگاه شهید کاظمی در پیش دارند که به ترتیب در ساعت‌های یازده و 15 روزهای پنج‌شنبه و جمعه برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین روز جمعه راهی فرودگاه خواهد شد تا با پرواز 19:45 دقیقه راهی آبادان شود.

گفتنی است؛ پرسپولیس که با ده امتیاز اختلاف در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد در چارچوب بازی‌های هفته بیست و پنجم،  روز شنبه از ساعت 16:30 دقیقه در آبادان برابر تیم صنعت نفت به میدان خواهد رفت.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که سرخپوشان در بازی رفت با تک گل مهدی طارمی برابر این تیم به پیروزی رسیدند و تا به این جای رقابت‌ها برابر تمام حریفانی که در دور رفت مقابل آنها به پیروزی رسیده‌اند دبل کرده و بازی برگشت را هم با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام برنامه پرسپولیس برای سفر به آبادان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..