تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکست والیبالیست های ایرانی برابر کره جنوبی در روز نخست

رقابت های والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا - میانمار،

شکست والیبالیست های ایرانی برابر کره جنوبی در روز نخستبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در نخستین مسابقه خود در یازدهمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا و انتخابی جهان از ساعت 12 به وقت تهران به مصاف کره جنوبی رفت.

شاگردان محمد وکیلی در ست های اول تا سوم این مسابقه با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 21 و 25 بر 21 مغلوب کره جنوبی شدند تا در نخستین گام این رقابت ها امتیازی به دست نیاورند.

وی یو هونگ (چین تایپه) و وانگ یون (چین) به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند. کادر فنی تیم ایران در چند امتیاز نسبت به قضاوت این داوران اعتراض کردند.

ترکیب شروع کننده تیم ایران برابر کره جنوبی، امیر محمد فلاحت خواه، مرتضی شریفی، مهدی جلوه، علی طبری، احسان دانش دوست، امیر حسین توخته و محمدرضا حضرت پور بودند.

پارک وونگیل سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کره جنوبی نیز از دونگ هیوک ایم، ایکیی چو (کاپیتان)، هیون جین هام، سون جسن لیم، یون لی، تایجون جیونگ و کیونگ مین پارک (لیبرو) در ابتدای این مسابقه استفاده کرد.

تیم کره جنوبی در نخستین روز این رقابت ها موفق به شکست سه بر صفر بنگلادش شد و با پیروزی برابر ایران، 6 امتیازی شد و در صدر جدول گروه دوم دور مقدماتی قرار گرفت.

بازیکنان تیم های استرالیا و هنگ کنگ از جمله تماشاگران حاضر در سالن اصلی و دیدار تیم های ایران و کره جنوبی بودند.

گزارش ست های این دیدار به قرار زیر است:

** ست نخست: (ایران 19 – کره جنوبی 25)

تیم ایران در ابتدای این ست چند پوئن از حریف عقب افتاد به گونه ای که محمد وکیلی در امتیاز 13 بر 7 به سود کره جنوبی، وقت استراحت گرفت. وقت استراحت دوم این ست نیز 16 بر 9 به سود کره جنوبی شد. محمدرضا طهماسبی و سهیل کمال آبادی در ادامه این ست به میدان آمدند. در امتیاز 20 بر 12 وکیلی دومین وقت استراحت خود را درخواست کرد. در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 19 به سود کره جنوبی به پایان رسید.

** ست دوم: (ایران 21 – کره جنوبی 25) 

تیم ایران در ست دوم با همان ترکیب ست نخست به میدان رفت و نخستین امتیاز نیز به تیم ایران رسید. در این ست رقابت دو تیم تا امتیاز چهار بسیار نزدیک به هم پیش رفت اما وقت استراحت فنی نخست 8 بر 5 به سود ایران شد. در امتیاز 11 بر 6 سرمربی کره وقت استراحت گرفت تا اختلاف دو تیم بیشتر نشود. در ادامه این مسابقه اختلاف امتیاز دو تیم کم شد و وقت استراحت فنی دوم 16 بر 14 به سود ایران شد. در امتیاز 17 دو تیم برابر شدند. در امتیاز 20 بر 18 به سود کره مهدی جعفروند به میدان آمد. اختلاف امتیاز دو تیم در ادامه مسابقه افزایش یافت و به 22 بر 19 به سود کره شد. در نهایت تیم ایران این ست را نیز 25 بر 21 به حریف واگذار کرد تا در ست شماری دو بر صفر از کره جنوبی عقب بیافتد.

** ست سوم: (ایران 21 – کره جنوبی 25) 

تیم ایران در این ست همانند ست دوم، نخستین امتیاز را کسب کرد اما وقت استراحت نخست 8 بر 5 به سود کره جنوبی شد. در ادامه اختلاف امتیاز دو تیم بیشتر شد به گونه ای که وقت استراحت فنی دوم 16 بر 12 به سود کره جنوبی شد. حسین سلیمان اهری نیز در این ست به میدان آمد، اما در نهایت این ست نیز 25 بر 21 به سود کره جنوبی شد تا نوجوانان ایران در نخستین گام مغلوب حریف خود شده باشند.

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکست والیبالیست های ایرانی برابر کره جنوبی در روز نخست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..