تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشخصات کامل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در تنا قرار گرفت

با اینکه چند ساعت بیشتر به رونمایی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس باقی نمانده است، اطلاعات کامل این محصولات در سایت تنا قرار گرفت.

امروز برای سامسونگ روز مهمی است؛ زیرا کمپانی کره‌ای می‌خواهد از جدیدترین پرچم‌داران خود رونمایی کند. تاکنون از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس اخبار و شایعات فراوانی در سطح فضای مجازی قرار گرفته است که به ما کمک می‌کند با محصولات جدید سامسونگ، آشنایی نسبی داشته باشیم.

حال که تنها چند ساعت به رونمایی از این محصولات باقی مانده است مشخصات کامل هردو پرچم‌دار سامسونگ در سایت تنا قرار گرفته است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد. تنا، سازمانی است که هر محصولی قبل از عرضه در بازار چین، باید از آن تأییدیه دریافت کند.

مشخصات گلکسی اس 8 سامسونگ

گلکسی اس 8 در واقع مدل استاندارد است و نسبت به مدل پلاس از صفحه نمایش و ابعاد کوچک‌تری بهره می‌برد. طبق اطلاعاتی که در سایت تنا قرار گرفته است، این گوشی هوشمند از نمایشگر ۵.۸ سوپرآمولد استفاده می‌کند و دارای رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است. البته طبق اخباری که در گذشته منتشر شده بود، به کاربر اجازه داده می‌شود رزولوشن صفحه نمایش را به ۲۲۸۰ در ۱۰۸۰ پیکسل یا ۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل تغییر دهد.

از نظر حافظه، دو گزینه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گزینه اول ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی دارد و گزینه دوم از ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره می‌برد. البته درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز تعبیه شده است تا بتوان حافظه ذخیره‌سازی را تا سقف ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد. لازم به ذکر است نسخه‌ای که در چین عرضه می‌شود، از تراشه اسنپدراگون 835 با فرکانس ۲.۴۵ گیگاهرتز بهره می‌برد.

گلکسی اس 8 دارای باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و با سیستم‌عامل اندروید 7.0 روانه بازار می‌‌شود. این گوشی هوشمند از ابعاد ۱۴۸.۹ در ۶۸.۱ در ۸ میلی‌متر بهره می‌برد و ۱۵۲ گرم وزن دارد.

در لیست به محتویات جعبه نیز اشاره شده است. خریداران در کنار گلکسی اس 8، یک شارژر، کابل انتقال دیتا، اداپتور و یک هدفون دریافت می‌کنند. طبق اطلاعات سایت تنا، تنها نسخه مشکی گلکسی اس 8 در چین عرضه خواهد شد.

مشخصات گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

گلکسی اس 8 پلاس دارای رزولوشن یکسانی با گلکسی اس 8 است؛ اما از نمایشگر ۶.۲ اینچی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون 835 است و از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز بهره می‌برد و گزینه‌های حافظه رم و حافظه داخلی آن با گلکسی اس 8 یکسان است.

در پشت گلکسی اس 8 پلاس از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و در جلو از یک دوربین ۸ مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی هوشمند دارای باتری با ظرفیت ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و ابعاد ۱۵۹.۵ در ۷۳.۴ در ۸.۱ میلی‌متر و ۱۷۳ گرم وزن دارد. گلکسی اس 8 پلاس که مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 7.0 است، در رنگ‌های طلایی، آبی و مشکی روانه بازار چین خواهد شد.

گلکسی اس 8 تنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشخصات کامل گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در تنا قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..