تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Honor 8 Pro هوآوی در روسیه معرفی شد

تاکنون شایعات متعددی پیرامون نسخه بین‌المللی آنر V9 تحت عنوان Honor 8 Pro منتشر شد و حال به تازگی شرکت هوآوی در روسیه تلفن‌هوشمند Honor 8 Pro را معرفی کرده است. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ترنجی همراه باشید.

به تازگی هوآوی Honor 8 Pro را با همان مشخصات آنر V9 چین که باید به صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی QHD، دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی دوگانه با قابلیت ضبط ویدئو ۴K اشاره داشت، در روسیه معرفی کرد. این اسمارت‌فون به پردازنده کایرین ۹۶۰ دو گوشی P10 و میت ۹ مجهز بوده و شامل حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی می‌شود.

پشتیبانی از شبکه Cat.6 LTE و دو سیم کارت همزمان از دیگر ویژگی‌های Honor 8 Pro به شمار می‌رود. در دیگر جزئیات بایستی باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری، سیستم‌عامل اندروید ۷٫۰ نوقا با رابط کاربری EMUI 5.1 و غیره را نام برد.

هوآوی قصد داشته Honor 8 Pro را در ۵ آوریل راهی بازار اروپا کند.

لینک کوتاه:

gsmarena



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Honor 8 Pro هوآوی در روسیه معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..