تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام اینجا کلیک کنید

به گزارش خبرنگاربه گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام یک شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس و ویدئو می باشد که این امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. کاربران همچنین می‌توانند از فیلترهای دیجیتال برای عکسهایشان استفاده کنند. محدودیت اشتراک گذاری ویدئو در اینستاگرام ۶۰ ثانیه می‌باشد. شما زمانی که در حال کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام هستید و از اینترنت تلفن همراهتان برای اتصال به این شبکه اجتماعی کار می کنید قطعا با این مشکل روبرو شده اید که حجم بسته اینترنت شما زود تمام می شود چرا که کار با این شبکه اجتماعی به دلیل تصاویری گرافیکی آن ها اینترنت بیشتری را مصرف می کند.

 در ادامه راه حلی به شما آموزش می دهیم که تا مصرف دیتای اینترنت شما در هنگام کار با شبکه اجتماعی اینستاگرام کاهش پیدا کند.

مراحل انجام کار:

1- واردشدن به نرم افزار اینستاگرام .

2- وارد شدن به حساب کاربری اینستاگرام خود.

3-وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شوید(در سیستم عامل اندروید وارد سه نقطه و در سیستم عامل آیفون نماد چرخ دنده را بفشارید.


 

4-گزینه Cellular Data Use  را انتخاب کنید و پس از آن گزینه ای با نام  Use Less Data را ازمیان لیست پیدا کرده و آن را فعال کنید.

 

با طی کردن مراحل بالا شما می توانید مصرف حجم اینترنت خودرا پایین بیاورید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای کاهش مصرف اینترنت در اینستاگرام اینجا کلیک کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..