تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




150 نفر پارسال در امامزاده صالح (ع) مسلمان شدند

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، حجت الاسلام گواهی مدیر آستان مقدس امامزاده صالح(ع)؛ با اشاره به مسلمان شدن عده‌ای از پیروان ادیان در این بقعه مبارک، گفت: در سال گذشته، یکصد و پنجاه نفر از ادیان مختلف مسلمان شدند که اغلب از کشور اروپایی مثل اتریش، اسکاتلند و روسیه بودند.

اغلب این افراد در قالب توریست به کشور ما می‌آیند و یا ارمنی‌هایی که در تهران زندگی می‌کنند، هستند.

وی در ادامه افزود: آستان مقدس امامزاده صالح(ع)گنجایش این را دارد که در زمینه‌های مختلف می تواند جوابگوی مردم و زائران باشد.

حجت الاسلام گواهی همچنین در مورد اجرای طرح آرامش بهاری در این امامزاده گفت: این طرح از ابتدای امسال با قوت در صحن امامزاده در حال اجرا است و به طور متوسط نزدیک به 40 هزار نفر روزانه به این بقعه متبرکه مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/BS5TR2



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «150 نفر پارسال در امامزاده صالح (ع) مسلمان شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..