تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مخالفت آیت الله سبحانی با تعطیلی سیزدهم فروردین | نحس بودن 13 فروردین خرافه است

آیت الله سبحانی مخالفت خود را با تعطیلی روز سیزدهم فروردین اعلام کرد و گفت: نحوست ۱۳ فروردین ماه تنها یک خرافه است و ما نباید مروج خرافات باشیم.

مخالفت آیت الله سبحانی با تعطیلی سیزدهم فروردین

 آیت الله سبحانی مخالفت خود را با تعطیلی روز سیزدهم فروردین اعلام کرد و گفت: نحوست ۱۳ فروردین ماه تنها یک خرافه است و ما نباید مروج خرافات باشیم.

مخالفت آیت الله سبحانی با تعطیلی سیزدهم فروردین <p>

این مرجع تقلید در انتهای درس خارج اصول خود در مسجد اعظم قم به روایتی از امام یازدهم اشاره کرد و اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) در سامرا بوده است، روزی که شیعیان می خواهند خدمت حضرت عسکری برسد، یکی از شیعیان دستش به دیواره راهرو خورده و زخمی می شود؛ وقتی خدمت حضرت عسکری رسید گفت: «به خدا پناه می برم از نحوست امروز». حضرت فرمود: «همه ایام، ایام الله است؛ اگر روزی منحوس است بخاطر اعمال ماست والا اگر مردم اعمال نیک کنند همه ایام، سعد است».

او افزود: از این بیان معلوم می شود نحوست روز سیزدهم یک خرافه است و ما نباید مروج خرافات باشیم.

آیت الله سبحانی با اشاره به رسالت انبیا طبق نصّ قرآن کریم گفت: روز ۱۲ و ۱۳ پیش ما فرقی ندارد، الان ما ایرانیها تن به کار نمی دهیم، کار پیش ما ارزش ندارد، کارنکردن ارزش و کارکردن ضدارزش است.

او ادامه داد: بنابراین ما هم ناچاریم روز ۱۳ فروردین را تعطیل کنیم اما من عملا موافق نیستم ولی چاره ای نیست که باید با این سیر همراهی کنیم.

شفقنا

اخبار مرتبط:

آیت‌ الله سبحانی: مردم عید سفر نکنند!

آیت الله سبحانی: تبلیغ سود بانکی حرام است

آیت الله سبحانی: با خواص باید به گفتگو نشست

آیت الله سبحانی: کنترل موالید گناه دارد

آیت‌الله سبحانی: کسی که برای ظهور تعیین وقت کند، کذاب است




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مخالفت آیت الله سبحانی با تعطیلی سیزدهم فروردین | نحس بودن 13 فروردین خرافه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..