تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خراسان رضوی تحت تاثیر جریانات بارشی، شمالی و نسبتا سرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، پیش بینی شده طی امروز و فردا بارشهای پراکنده‌ای بیشتر در نیمه جنوبی و نواحی غربی استان بشکل رگبار داشته باشیم که در بخشهایی با رعد و برق همراه می‌باشد.
در روز جمعه موقتا از شدت و حجم بارش‌ها کاسته شده، اما از اواخر وقت روز جمعه مجددا استان تحت تاثیر جریانات بارشی، شمالی و نسبتا سرد قرار می‌گیرد.
این موج از ظهر روز شنبه بر روی استان تقویت شده بطوریکه در بعدازظهر روز شنبه و در روز یکشنبه در غالب نقاط استان بارندگی خواهیم داشت.
بارش‌ها در یکشنبه شب در نواحی شمالی و سردسیر بشکل باران و برف خواهد بود ضمن اینکه طی این مدت تغییرات دمایی در سطح استان نظم نخواهد داشت.
همچنین در چند روز آینده پدیده مه بشکل گسترده‌ای در سطح استان تشکیل خواهد شد.
هواشناسی در این اطلاعیه‌ای آورده، بعلت بارش باران و در محورهای کوهستانی بارش باران و برف، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، لغزندگی و کاهش دید (بعلت تشکیل مه، بارش و کولاک) احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان وجود دارد.
گزارش وضع هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته:
در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با حداقل دمای ۳ + درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با حداکثر دمای ۳۱ + درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.
طی همین مدت حداقل و حداکثردمای شهر مشهد بین ۹ + و ۲۳ + درجه سلسیوس در نوسان بوده است.
بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه جغتای و بمیزان ۶۸ کیلومتر بر ساعت و بیشترین بارندگی از ایستگاه هواشناسی بجستان و بمیزان ۴ / ۱ میلیمتر گزارش شده است.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خراسان رضوی تحت تاثیر جریانات بارشی، شمالی و نسبتا سرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..