تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات آبشار اخلمد+تصاویر

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، علی مسعودی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چناران گفت: عصر روز گذشته در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر و ۱۱۵ اورژانس، مبنی بر سقوط فردی در ارتفاعات آبشار اول اخلمد، تیم اورژانس شهرستان به همراه تیم امداد و نجات کوهستان جمعیت هلال‌احمر، سریعاً به منطقه مذکور اعزام شدند. نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات آبشار اخلمد+تصاویر


وی با بیان اینکه در تماس اولیه وضعیت مصدوم وخیم همراه با کاهش هوشیاری گزارش شده بود، افزود: نیروهای اورژانس و هلال احمر حدود ۳ کیلومتر جهت رسیدن به مصدوم پیاده روی کردند و موفق به پیدا کردن این فرد شدند.

نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات آبشار اخلمد+تصاویر


رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان چناران گفت:مصدوم دچار شکستگی استخوان ران ترومای قفسه سینه و کتف شده بود که پس ازانجام اقدامات لازم و فیکس و ثابت سازی، مجدد حدود ۳ کیلومتر به داخل آمبولانس اورژانس حمل شد و در نهایت با هماهنگی مرکز عملیات اورژانس مشهد توسط اورژانس شهرستان مستقیم به بیمارستان طالقانی منتقل شده است.

نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات آبشار اخلمد+تصاویر
نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات آبشار اخلمد+تصاویر

انتهای پیام//ف. ج.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات آبشار اخلمد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..