تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح خادمیاران اشتغال برای کارآفرینی جوانان در آستان قدس رضوی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، مصطفی خاکسار قهرودی معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گفت: در دوره مدیریت جدید آستان قدس رضوی و براساس منشور و حکم رهبر معظم انقلاب، طی سال گذشته رویکرد رفع موانع وکمک به ایجاد اشتغال مد نظر آستان قدس رضوی بوده که در سال جاری با توجه به تاکید معظم له این امر با جدیت و عزم بیشتری دنبال خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مصادیق مهم و موثر خدمت به نیازمندان و محرومان اشتغال‌زائی و توانمندسازی آن‌هاست، افزود: آستان قدس رضوی این آمادگی را دارد تا از تمام ظرفیت معنوی و مادی خود در مقوله افزایش فرصت‌های کار و اشتغال برای جوانان، با تمام دستگاه‌ها و ارگان‌های دارای مسئولیت در این زمینه همکاری و همراهی داشته باشد.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با اشاره به این مطلب که امروز کاهش نرخ بیکاری جوانان و افزایش اشتغال از دغدغه‌های اصلی مقام معظم رهبری است، گفت: بر همین اساس طرح خادمان و خادمیاران اشتغال در آستان قدس رضوی اجرایی شده است.
خاکسار افزود:: بر اساس این طرح هر فردی در هر نقطه‌ای از میهن اسلامی برابر آئین نامه موجود اگر بتواند زمینه ایجاد ۵ شغل پایدار را برای جوانان و کار جویان فراهم آورد، به رتبه خادمیاری نائل آمده و در صورت استمرار و افزایش کارآفرینی به میزان مورد نظر، به پاس این خدمت ارزشمند به مقام شامخ خادمی حضرت امام علی بن موسی الرضا (علیه‌السلام) در آستان قدس رضوی مفتخر و در حوزه حرم مطهر حضرت ثامن‌الحجج (علیه آلاف التحیه و اثناء) توفیق خدمت پیدا خواهد کرد.
وی ضمن تاکید برجایگاه رفیع دست‌گیری و گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان، گفت: اگرچه کمک‌های موردی به نیازمندان امری پسندیده، ضروری و از وظایف هر مسلمان نسبت به برادر دینی خود بوده، اما قطعاً اقدام اساسی تلاش و برنامه‌ریزی برای توانمندسازی و ایجاد شغل برای آن‌هاست.
معاون امداد مستضعفان آستان قدس رضوی افزود: توانمندسازی و فراهم آوردن شرایط اشتغال محور اقدامات آینده معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خواهد بود که در این رابطه تعاملات و هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های مسئول و ذی‌صلاح آغاز شده که ان‌شاءالله در آینده موجب رقم خوردن اتفاقاتی مبارک در حوزه اشتغال‌زایی برای جوانان شود.
خاکسار علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در طرح خادمان و خادمیاران اشتغال می‌توانند به پرتال جامع آستان قدس رضوی به نشانی «aqr.ir» مراجعه کنند.
انتهای پیام//ف. ج.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح خادمیاران اشتغال برای کارآفرینی جوانان در آستان قدس رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..