تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود سامانه بارشی به قزوین

ساعت: 13:06 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072609

کارشناس اداره هواشناسی استان بیان کرد: از اواخر وقت جمعه تا صبح دوشنبه هفته آینده منطقه به طور متناوب تحت تأثیر سامانه بارشی فعال قرار خواهد گرفت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم بهروزی در گفت‌وگو با صبح قزوین درباره یش بینی وضعیت جوی استان قزوین گفت: براساس  آخرین نقشه‌های پیش یابی برای امروز(چهارشنبه) و فردا(پنج شنبه) در ساعات بعدازظهر با توجه به گذر امواج ناپایدار افرایش ابر و در پاره ای مناطق رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد نسبتاً شدید خواهیم داشت.


کارشناس اداره هواشناسی قزوین اذعان کرد: از اواخر وقت جمعه تا صبح دوشنبه هفته آینده منطقه به طور متناوب تحت تأثیر سامانه بارشی فعال قرار خواهد گرفت و عمده فعالیت سامانه بارشی برای شنبه پیش بینی می‌شود.

وی ابراز کرد: از اواخر وقت شنبه هفته آینده این سامانه بارشی با جریانات سرد شمالی همراه شده که کاهش دما، وزش بادهای شدید و در مناطق کوهستانی بارش برف، پدیده مه و احتمال کولاک را بهمراه خواهد داشت.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود سامانه بارشی به قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..