تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدارمسئولین با خانواده شهدای گنبدی در اولین روزهای اداری سال 96

ساعت: 11:50 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072531

در اولین روزهای اداری سال 96 رئوسای ادارات با خانواده شهدای گنبدکاووس دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، در این دیدار که رئیس جدید بنیاد شهید و جانبازان گنبدکاووس، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان و مسئول نمایندگی ولی فقیه حضور داشتند، از خانواده های شهید مدافع حرم؛ علیرضا صفرپور جاجرمی دومین شهید مدافع حرم گنبدکاووس تجلیل شد.

دیدار با خانواده شهید در اولین روزهای سال 96 آغازی با یاد و نام ایثارگری ها و مجاهدت های آنهاست که توسط برخی از مسئولین انجام گرفت.

همچنین دیدار از خانواده شهید منا شهید حبیب اله عزیزی نیز از دیگر برنامه  بود.

رییس بنیاد شهرستان  با اشاره به اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی که مرهون خون شهیدان است، اسوه مقاومت و صبر بودن خانواده های شهدا را الگو برای دیگر افراد جامعه دانست و بر اهمیت و نقش آنها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد.

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

qaboosnameh 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدارمسئولین با خانواده شهدای گنبدی در اولین روزهای اداری سال 96»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..