تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




التماس دعای بازیگر زن برای همسر افشین یداللهی/ عکس

التماس دعای بازیگر زن برای همسر افشین یداللهی/ عکس

فرهنگ > سینما - پرستو صالحی با انتشار عکسی از همسر افشین یداللهی روی تخت بیمارستان از مردم خواست برای بهبودی او دعا کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرستو صالحی با انتشار عکسی از همسر زنده‌یاد افشین یداللهی روی تخت بیمارستان در صفحه اینستاگرامش نوشت: «ببخشید که عکس می‌ذارم، ببخشید که ناراحتتون می‌کنم ولی یهو این وسط نفس یکی حق می‌شه و دعاش می‌گیره و دل یک خانواده شاد می‌شه. برای شبنمِ افشین یداللهی دعا کنید. با آرزوی شفای همه بیماران. آمین.»

25 اسفند سال گذشته بود که افشین یداللهی ترانه‌سرا در راه برگشت از هشتگرد با کامیون تصادف کرد و درگذشت. همسر و برادر همسر او نیز در این ماشین بودند.

57242




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «التماس دعای بازیگر زن برای همسر افشین یداللهی/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..