تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل)

فرشته گلچین در سریال علی البدل بازی می کند. فرشته گلچین در علی البدل نقش سنبل را بازی می کند. سنبل در سریال علی البدل نقش یکی از دختران نوذرخان را بازی می کند. اگر می خواهید با سنبل در علی البدل بیشتر آشنا شوید این مقاله پورتال وهاران را تا پایان مطالعه نمایید چرا که بیوگرافی فرشته گلچین و همچنین عکس های فرشته گلچین را برای شما عزیزان منتشر می کنیم.

سیروس مقدم در جدیدترین ساخته تلویزیونی خود سریال علی البدل از بازیگران جوان که در عرصه تئاتر مشغول به فعالیت بوده اند دعوت کرده است تا تجربه ای متفاوت را در مدیون تلویزیون رقم بزنند یکی از این بازیگران جوان و آتیه دار خانم فرشته گلچین است که دارای تحصیلات آکادمیک در حوزه تئاتر است و پس از اجرای موفق چندین نمایش حال در سریال سیروس مقدم کارگردانی که در سال های اخیر مخاطبین تلویزیون را میخکوب کرده است به ایفای نقش پرداخته است داستان سریال علی البدل در یک روستای خیالی که در شهر همدان ساخته شده است می گذرد در این سریال بازیگران زن دیگری همچون فروغ قجابگلی و هدیه آزاده نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

نام و نام خانوادگی: فرشته گلچین

تاریخ تولد: ۳ شهریور ماه ۱۳۷۰ (۳/۶/۱۳۷۰)

محل تولد: اصفهان

تحصیلات: لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی

وضعیت تاهل: مجرد

سریال های فرشته گلچین / فیلم های فرشته گلچین / تئاترهای فرشته گلچین

سریال علی البدل ( سیروس مقدم – ۱۳۹۵ )

نمایش رویای بسته شده به اسبی که از پای نمی افتد ( مهدی ارجمند – ۱۳۹۴)

تئاتر خیابانی واقعه غدیر – دستیار کارگردان (ابراهیم باقری – ۱۳۹۳)

تئاتر پیکنولپسی – دستیار لباس و صحنه ( بنفشه اعرابی – ۱۳۹۲ )

نمایش شاخص

نمایش شیرخوارگان

نمایش زمان گنگ

مسابقه بزرگ

فیلم کوتاه نامعلوم

عکس های جدید فرشته گلچین

بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل) بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل) بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل) بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل) بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل) بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل) بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل)

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی فرشته گلچین + عکس (بازیگر نقش سنبل در سریال علی البدل)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..