تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (بازیگر نقش پریوش در سریال علی البدل)

آرزو نبوت در سریال علی البدل بازی می کند. آرزو نبوت در علی البدل نقش پریوش را ایفا می کند. پریوش در سریال علی البدل نقش همسر دوم نوذرخان را به عهده دارد. اگر می خواهید با پریوش در علی البدل بیشتر آشنا شوید این مقاله پورتال وهاران را مطالعه نمایید چرا که بیوگرافی آرزو نبوت یا آرزو سادات نبوت به همراه عکس های آرزو نبوت را برای شما عزیزان منتشر می کند.

آرزو نبوت متولد ١٢مهر ماه ١٣۶٢ در شهر اراک و دارای دو خواهر است . آرزو نبوت ازدواج نکرده و مجرد است.

سریال های آرزو نبوت / فیلم های آرزو نبوت / تئاترهای آرزو نبوت

ارزو نبوت بازیگر خوش اتیه کارهایی از جمله صد راه صدرا ، تارا ، آواز خوان کله طاس ، لبخند با شکوه آقای گیل ، آهنگهای لندندری ، سرزمین هشتم ، عشق آباد جدید ، به من نگاه کن سم و شهر شکلاتی را در کارنامه تئاتری خود دارد و همچنین چندین نمایش نامه خوانی و فیلم کوتاه و همینطور در زمینه شعر و نویسندگی هم دستی بر قلم دارند.

از دیگر کارهای خانم آرزو نبوت میشود به نمایشهای ناز کنیز، یک شاخه گل سرخ، نبش قبر، پرستار ۵۴٨، جان مادرتان برقصید ، نمایشنامه خوانی الد سیبروک و چندین نمایشنامه رادیویی نام برد.

ارزو نبوت همچنین در سریال علی البدل ساخته سیروس مقدم به ایفای نقش پرداخته است .

جوایز آرزو نبوت

نامزد دریافت جایزه جشنواره فجر در بخش بین الملل برای بازی در نمایش «سفر به نهایت دور»

خانم آرزو نبوت در جشنواره های زیادی موفق به دریافت جایزه شدن از جمله جشنواره خمسه بهترین بازیگری زن، جشنواره شمسه هم همینطور، و داوران بین المللی جشنواره فجر سی و چهارم از نظر سبک درست بازیگری به ایشان لقب ژولیئت بینوش ایران را دادند.

عکس های جدید آرزو نبوت

بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل) بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (پریوش در سریال علی البدل)

گردآوری: پورتال وهاران www.vaharan.ir

(Visited 1 times, 1 visits today)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیوگرافی آرزو نبوت + عکس (بازیگر نقش پریوش در سریال علی البدل)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..