تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پهباد ها پلاک دار می شوند

رکنا اقتصادی به نقل از  ایسنا، دی.آی.جی که یک شرکت خصوصی چینی است و در زمینه تولید پهپاد فعالیت می‌کند، اقدام به راه‌اندازی ایده‌ای کرده که می‌تواند مشکل غیرقابل شناسایی بودن پهپادها را حل کند.

این شرکت چینی اعلام کرده است که می‌توان برای پهپادها یک پلاک دیجیتال طراحی کرد که به صورت یک فرستنده رادیویی ارزان‌قیمت در پهپاد قرار می‌گیرد و یک کد اختصاصی را ارسال می‌کند.

این موضوع درست است که هر فردی با استفاده از یک گیرنده رادیویی می‌تواند کد ارسالی پهپاد را بخواند، اما فقط پلیس یا هر مقام مجازی که به فهرست کاربران مجاز دارای پهپاد دسترسی داشته باشد، می‌تواند صاحب پهپاد را شناسایی کند.

این کد دقیقا همانند پلاک خودروها عمل می‌کند؛ همانطور که همه قادر به خواندن پلاک خودروها هستند، اما شناسایی مالک فقط برای پلیس امکان‌پذیر است.

شرکت دی.آی.جی هفته گذشته مقاله مربوط به این فناوری را به انجمن بین‌المللی فناوری‌های حمل‌ونقل بدون سرنشین ارائه کرده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پهباد ها پلاک دار می شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..