تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۷ راهکار مفید در آرایش صورت که تمام خانم های جوان باید از آنها آگاه باشند

یکی از راهکارهایی که می تواند به زیباتر و جذاب تر به نظر رسیدن چهره شما کمک کند، نحوه آرایش صورت تان است. لازم نیست که برای ایجاد چنین جذابیت های کارهای پیچیده ای انجام شود. همان اندازه که بدانید چه تکنیک هایی را برای پوشاندن عیوب احتمالی صورت به کار گیرید می تواند بهترین کمک برای شاداب تر، جوان تر و زیباتر به نظر آمدن تان باشد.

در ادامه شما را با ۷ راهکار نه چندان دشوار آرایش صورت آشنا خواهیم کرد که خواهد توانست تغییرات فاحشی را در چهره شما به وجود آورد. این راهکارها را با هم مرور می کنیم:

۱- افتادگی های چشم ها را با بالا کشیدن آنها برطرف کنید

1

برای آنکه بتوانید افتادگی های گوشه های خارجی چشم را بر طرف کنید، با خط چشم یک خط محو از گوشه بالای چشم به سمت گوشه خارجی ابروی خود بکشید. خط محو دیگری نیز از گوشه خارجی پلک پایین به سمت ابروها کشیده و این دو خط را در نزدیکی گوشه خارجی ابرو به هم رسانده و ایجاد زاویه ای کنید. این خطوط را تنها در نیمه خارجی چشم و نه در تمام قسمت های آن بکشید.

ترفند مرتبط: برای محو کردن این خطوط در گوشه خارجی چشم سایه روشنی بکشید.

۲- صورت را با کرم پودر بپوشانید

2

روی مناطق چرب پوست خصوصا منطقه T شکل صورت کمی کرم پودر بزنید تا بتوانید چربی این مناطق را محو کنید. با اسفنج مخصوص کرم پودر را روی صورت پخش کنید. جوش ها یا قرمزی های روی صورت را با کانسیلر بپوشانید آن را روی کرم پودر پخش کنید. در پایان نیز با بورس مخصوص کمی پودر را برای پوشاندن کل صورت به کار گیرید.

۳- تیرگی های دور چشم را پوشش دهید

3

کرم پودر را با ضربه های آرام دور چشم خود بمالید. از کانسیلرهایی که رنگ آنها از کرم پودرتان روشن تر است برای ایجاد هایلایتی در دور چشم استفاده کنید. کانسیلر را انگشت و به آرامی دور چشم قرار داده و با اسفنج مخصوص پخش کنید. سپس با پودر و به آرامی این مناطق را پوشش دهید. در پایان نیز از پودرهای هایلایت تنها در زیر دایره های دور چشم و در نزدیک استخوان گونه استفاده کنید.

۴- لب ها را حجیم تر کنید

4

از خط لبی تقریبا همرنگ لب های خودتان استفاده کنید. تنها اندکی از خط طبیعی لب های خود برای کشیدن خط لب خارج شوید. به آرامی مداد را روی شیب لب های تان حرکت دهید و در گوشه های داخلی آن را محو کنید تا لب های تان بزرگ تر به نظر برسند.

در گوشه های خارجی لب ها از خط لبی که کمی تیره تر است استفاده کنید. در نهایت، در قسمت وسط لب پایین با رنگ های روشن تر کار کرده و هایلایت هایی را به وجود آورید. با استفاده از یک بورس از محو شدن رنگ خط لب ها اطمینان حاصل کنید.

۵- چشم ها را درشت تر به نظر آورید

5

در زیر ابروها، گوشه های داخلی چشم و بالای پلک ها از سایه های روشن تر استفاده کنید. روی پلک ها را با سایه های تیره تر و با رنگ های گرم تر آرایش کنید. با این کار به چشم ها عمق بخشیده و آنها را بزرگ تر به نظر می آورید. از سایه های نه پررنگ و نه بسیار کمرنگ در قسمت وسط بالا و پایین خط مژه و متمایل به گوشه خارجی استفاده کنید.

در نهایت نیز با یک مداد بژ، قسمت های پایین و داخلی چشم را آرایش کنید. زمانی هم که ریمل می زنید بر روی گوشه های خارجی مژه ها تمرکز داشته و به آرامی در آنها ایجاد زاویه کنید.

۶- با ریمل مژه ها را بلندتر کنید

6

درست در نیمه خارجی چشم و به سمت بیرون از خط چشم های تیره در بالا و پایین چشم ها استفاده کنید و تمرکز اصلی تان بر گوشه های خارجی باشد. برای ریمل زدن و در بار نخست، از ریشه مژه ها آغاز کنید و همان طور که فرچه ریمل به سمت بالا می آید به سمت گوشه حرکت کنید.

در دفعه بعدی زدن ریمل تنها بر قسمت های بالای مژه تمرکز کنید. آخرین بار اعمال ریمل را تنها به نوک مژه ها اختصاص دهید. سعی کنید مژه ها به هم نچسبند و برای این کار می توانید از یک بورس مخصوص کمک بگیرید.

۷- از تکنیک خط چشم بالی شکل کمک بگیرید

7

برای خط اولیه چشم از مداد مخصوص چشم استفاده کنید. برای شروع مداد را به نزدیک ترین مکان در امتداد خط پلک قرار دهید و خط باریکی بکشید.

سپس با یک بورس مخصوص این خط را محو کنید. در گوشه خارجی چشم یک تکه کاغذ قرار دهید تا بتوانید خطی مشابه آنچه در تصویر ملاحظه می کنید در گوشه های خارجی چشم بکشید. سپس با یک سایه تیره و در قسمت های خارجی چشم، آن خط را پوشش دهید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۷ راهکار مفید در آرایش صورت که تمام خانم های جوان باید از آنها آگاه باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..