تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدماتی جام‌جهانی/ آمریکا باز هم پیروز نشد

در شب برتری مکزیک، آمریکا باز هم از کسب پیروزی عاجز ماند.

به گزارش کاپ هفته چهارم آخرین مرحله گروهی مقدماتی جام‌چهانی 2018 در منطقه آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف) با برتری مکزیک و تساوی آمریکا ادامه یافت.

 در مهم‌ترین بازی،  آمریکا در ادامه روند نامطلوب خود با تساوی یک بریک در زمین پاناما، بازی را به پایان برد.دمپسی در دقیقه 39 برای آمریکا و گومز در دقیقه 44 برای پاناما گل زدند.

 مکریک هم با گل ریس در  دقیقه 58 یگ بر صفر در زمین ترینیداد و توباگو به برتری رسید و جدال هندوراس و کاستاریکا یگ بر یک به پایان رسید.

 در جدول 6 تیمی رقابت‌ها، مکزیک 10 امتیازی صدرنشین است.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدماتی جام‌جهانی/ آمریکا باز هم پیروز نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..