تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خدمات‌رسانی هلال احمر گیلان به 238 حادثه‌دیده در ایام نوروز

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهدی ولی‌پور صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر گیلان همانند دیگر دستگاه های خدمات رسان در ایام نوروز فعالیت گسترده‌ای را انجام می‌دهد اظهار داشت: از 25 اسفند ماه طرح نوروزی جمعیت هلال احمر در گیلان آغاز شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه اقدامات جمعیت هلال احمر در دو بخش امداد و نجات، ایمنی و سلامت در استان انجام شده است تصریح کرد: در بخش امداد و نجات 100 عملیات امدادی در سطح استان گیلان در این ایام صورت گرفته است.

ولی‌پور با تاکید بر اینکه 238 حادثه دیده در ایام نوروز زیرپوشش خدمات جمعیت هلال احمر گیلان قرار گرفتند خاطرنشان کرد: در عملیات نام برده در ایام نوروز 48 نفر سرپایی خدمات رسانی شدند و 51 نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند. 

وی با اشاره به اینکه در این ایام 84 تیم عملیاتی جمعیت هلال احمر گیلان متشکل از 263 نفر از نیروهای عملیاتی واکنش سریع و نجاتگران هلال احمر در عملیات‌های مذکور حضور داشتند افزود: در بخش ایمنی و سلامت، جمعیت هلال احمر گیلان در این ایام به بیش از 240 هزار نفر خدمات رسانی کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، خدمات بخش ایمنی و سلامت را خدمات مختلف آموزشی و راهنمای مسافران عنوان کرد و گفت: بالغ بر 17 هزار نفر در این بخش زیرپوشش ایستگاه سلامت جمعیت هلال احمر گیلان قرار گرفتند.

 ولی‌پور با بیان اینکه در ایام نوروز بالغ بر 5 هزار و 800 نفر از خیمه‌های نماز جمعیت هلال احمر استان گیلان استفاده کردند تصریح کرد: تیم سحاب هلال احمر گیلان به 22 هزار نفر از مسافران و میهمانان نوروزی در این ایام خدمات رسانی کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون در بخش ایمنی و سلامت هزار و 435 نفر از اعضای جمعیت هلال احمر گیلان در سطح استان گیلان خدمات رسانی کردند افزود: در قالب نیروهای مذکور، 35 پزشک و کادر درمانی داوطلب جمعیت هلال احمر گیلان در ایستگاه‌های ایمنی و سلامت در ورودی شهرهای استان خدمات مورد نیاز را به میهمانان نوروزی ارائه کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خدمات‌رسانی هلال احمر گیلان به 238 حادثه‌دیده در ایام نوروز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..