تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توافق برای تخلیه فوعه و کفریا در ادلب در مقابل الزبدانی و مضایا در حومه دمشق

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه، دیده‌بان حقوق بشر سوریه روز چهارشنبه اعلام کرد که اواخر روز سه‌شنبه توافقی برای تخلیه 4 منطقه محاصره شده در سوریه حاصل شده است.

بر اساس این توافق، به ساکنان دو منطقه الزبدانی و مضایا در حومه دمشق که ازسوی ارتش سوریه تحت محاصره قرار دارند اجازه داده می‌شود تا خارج شده و در مقابل به ساکنان دو منطقه فوعه و کفریا که از سوی تروریست‌ها در استان ادلب تحت محاصره قرار دارند نیز اجازه داده می‌شود تا خارج شوند.

بر اساس گفته دیده بان حقوق بشر سوریه، این توافق تحت نظر ایران و قطر حاصل شده است.

انتهای پیام/.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توافق برای تخلیه فوعه و کفریا در ادلب در مقابل الزبدانی و مضایا در حومه دمشق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..