تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف جسد مردی ۵۱ساله کنار رودخانه سفیدرود

جامعه > حوادث - میزان نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان آستانه اشرفیه از کشف جسد مردی ۵۱ساله در کنار رودخانه سفیدرود در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ منوچهر محبوبی گفت: در پی اعلام مفقودی مردی ۵۱ ساله در پنجم فروردین ماه سال جاری؛ موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با پیگیری های مستمر؛ کشف جسد مردی در کنار رودخانه سفیدرود به ماموران انتظامی گزارش شد؛ افزود: جسد کشف شده همان مرد ۵۱ ساله ای است که مفقودی اش در پنجم فروردین گزارش شده بود.

به گفته وی، متوفی ناراحتی اعصاب و روان داشته و علت مرگ وی در دست بررسی است.

۴۷۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف جسد مردی ۵۱ساله کنار رودخانه سفیدرود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..