تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش فجر برای ماندگاری در لیگ دسته یک/فجری ها میزبان پارس جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، روز پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه برگزار می شود و فجر شهید سپاسی شیراز در خانه میزبان تیم پارس جنوبی جم است.

در این دیدار حساس که هر دو تیم به کسب سه امتیاز می ‌اندیشند، پارس جنوبی جم برای رسیدن به صدر جدول و فجر سپاسی شیراز برای فرار از سقوط رویاروی یکدیگر قرار می گیرند.

شاگردان غلامحسین پیروانی تا پایان هفته بیست و هشتم با ۲۲ امتیاز در ره هفدهم جدول و تیم پارس جنوبی نیز با ۴۹ امتیاز در رده سوم قرار دارد.

 قضاوت این دیدار را محمدرضا اکبریان به همراه کمک های خود، حسن ظهیری، علی دودانگه و علیرض جلالی بر عهده دارند.

در دیدار رفت، پارس جنوبی جم موفق شد با تک گل دقیقه ۵۹ علی نظری مهمان خود را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

 این دیدار ساعت ۱۶ روز پنج شنبه ۱۰ فروردین ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش فجر برای ماندگاری در لیگ دسته یک/فجری ها میزبان پارس جنوبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..