تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: عملکرد نیروهای آمریکایی در عراق عالی است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در جمع سناتورهایی که میهمان کاخ سفید بودند، به گونه ای بی سابقه به تمجید از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق پرداخت و مدعی شد: عملکرد نیروهای ما در کشوری که همچنان درگیر خشونت است، بسیار خوب است!

وی افزود: نیروهای ما به گونه ای (خوب) می جنگند که پیشتر هرگز سابقه نداشته است.

ترامپ از (به قول وی) بهبود عملکرد نیروهای آمریکایی مستقر در عراق به عنوان نمونه ای از اثبات حرکت این کشور در مسیر درست، تعبیر کرد.

 وی همچنین گفت در مکالمه ای تلفنی به طور مفصل درباره وضعیت نیروهای آمریکایی مستقر در عراق با «جیمز ماتیس» وزیر دفاع آمریکا صحبت کرده است.

البته مشخص نیست به هنگام تمجید از عملکرد آمریکایی ها در عراق، منظور ترامپ دقیقا به کدام یک از عملیات های آنها باز می گردد.

این در حالی است که آمریکا می گوید از سال ۲۰۱۰ به این سو، عملیات رزمی در خاک عراق نداشته و نیروهایش در قالب مستشار نظامی، مشاوره می دهند.

اظهارات جدید ترامپ در حالی مطرح می شود که ارتش آمریکا به کشته شدن شمار زیادی از شهروندان عراقی ساکن موصل در عملیات هوایی که ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۹۵) از سوی نیروهای ائتلاف انجام شد، اذعان می کند.

با این حال، ترامپ حتی کوچکترین اشاره ای به این موضوع نکرد و همه تمرکز خود را صرف تمجید از عملکرد نیروهای آمریکایی مستقر در عراق کرد.

وی در نهایت مدعی شد: نتیجه کار آنها خیلی خیلی خوب است. فقط می خواستم همه این موضوع را بدانند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: عملکرد نیروهای آمریکایی در عراق عالی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..