تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی Destiny 2 رسما معرفی شد

بازی Destiny 2 رسما معرفی شد

در ابتدای هفته جاری شایعاتی در مورد معرفی و روند ساخت بازی Destiny 2 منتشر شد. این شایعات پس از انتشار تصویری از دو پوستر مربوط به این اثر شکل گرفتند. علاوه‌بر پوسترهای اشاره شده که مربوط به بخش ایتالیایی فروشگاه گیم‌استاپ بوده‌اند، وبسایت Kotaku نیز خبری در مورد ساخت Destiny 2 برای پی‌سی را منتشر کرد. این موضوع درحالی مطرح شده که نسخه اول این عنوان هرگز برای پی‌سی عرضه نشد. روز گذشته در نهایت امر بازی Destiny 2 رسما معرفی شد. برای کسب اطلاعات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

استودیو بانجی تا به این لحظه تنها به تایید ساخت Destiny 2 اکتفا کرده و اطلاعات بیشتری همچون پلتفرم‌های مقصد یا تاریخ انتشار بازی خود را اعلام نکرده است. همچنین بر اساس شایعات منتشر شده برای نسخه دوم نیز همانند بازی Destiny نسخه بتا در نظر گرفته شده است.

 

Destiny 2 تغییرات بسیار گسترده‌ای نسبت به Destiny به خود دیده و استودیو بانجی تصمیماتش در مورد چگونگی انتشار بسته‌های الحاقی این بازی، نسبت به بازی پیشین خود را تغییر داده است. زیرا اکتیویژن و بانجی طی سال گذشته چندین بسته الحاقی مختلف را برای Destiny منتشر کردند که بازخوردهای گوناگونی به دنبال داشت. برخی از بازیکنان معتقد بودند این موارد دانلودی ارزان قیمت می‌توانند طی سال بازیکن را سرگرم کنند و برخی دیگر بر این باور بودند که این بسته‌های الحاقی تنها هزینه اضافی هستند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی Destiny 2 رسما معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..