تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل پتنت دیگری برای اسکنر اولتراسونیک اثرانگشت را به ثبت رساند

اپل پتنت دیگری برای اسکنر اولتراسونیک اثرانگشت را به ثبت رساند

تا این لحظه شایعات بسیار جالب و هیجان انگیزی در رابطه با آیفون 8 منتشر شده است که یکی از آنها ادعا دارد اپل در این گوشی از فناوری تعیین هویت لمسی استفاده نکرده و آن را با یک اسکنر سه بعدی لیزری جایگزین می کند که قادر به تشخیص چهره می باشد. برای اینکه ببینیم آیا این شایعه صحت دارد یا خیر، باید منتظر رونمایی از آیفون 8 بمانیم، اما از طرفی بر اساس شنیده ها به نظر می رسد اپل هنوز هم در حال بررسی فناوری های جدید اسکن اثرانگشت است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


به گزارش 9to5Mac، اپل اخیراً پتنتی را به ثبت رسانده که ظاهراً به یک اسکنر اولتراسونیک اثرانگشت مربوط است. این نخستین باری نیست که شایعاتی در خصوص اسکنر اولتراسونیک اثرانگشت و آیفون 8 به گوش می رسد، اما هنوز مشخص نیست آیا در نهایت این فناوری در این محصول به کار خواهد رفت یا خیر.


در این پتنت به برتری این فناوری به اسکنرهای اثرانگشت موجود اشاره شده است و اظهار شده که "آلاینده هایی مانند روغن، لوسیون، گرد و خاک، عرق و ذرات غذای موجود بر روی انگشت می توانند در دریافت اثرانگشت توسط اسکنر مشکل ایجاد کنند که در این صورت تطابق آن با اثرانگشت ثبت شده دچار مشکل می شود."


تا کنون شایعاتی که به حذف دکمه هوم در آیفون 8 اشاره دارند بسیار رایج بوده است. این کار می تواند در فناوری امنیت بیومتریک تغییراتی ایجاد کند که می تواند با جایگزینی توسط سیستم تشخیص چهره، اسکنر اولتراسونیک اثرانگشت یا قرار دادن اسکنرهای معمول بر روی پنل پشتی همراه باشد. در هر حال برای تایید نهایی باید منتظر رونمایی از آیفون 8 بمانیم.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل پتنت دیگری برای اسکنر اولتراسونیک اثرانگشت را به ثبت رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..