تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات مربوط به پردازنده احتمالا کمبود قابل توجه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را باعث خواهد شد

مشکلات مربوط به پردازنده احتمالا کمبود قابل توجه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را باعث خواهد شد

تنها ساعاتی پیش از رونمایی از پرچمداران جدید سامسونگ، اخباری از کشور کره به گوش می رسد که از این حکایت دارند که کمپانی کوالکام نتوانسته تعداد کافی اسنپدراگون 835 برای پیشبرد برنامه های سامسونگ در اختیار این کمپانی تولیدکننده اسمارت فون قرار دهد. از طرفی، تولید پردازنده اگزینوس 8895 سامسونگ، که در پرچمداران این کمپانی در اکثر بازارهای جهان به کار خواهد رفت، نیز با تاخیر مواجه شده است. اسنپدراگون 835 در دستگاه هایی که در آمریکا عرضه می شوند به کار خواهد رفت. هر دو این تراشه ها با استفاده از فناوری 10 نانومتری ساخته می شوند که خود می تواند دلیل کندی روند تولید توسط کوالکام و سامسونگ را توضیح دهد. در ادامه با تک شات همراه باشید.

دو پرچمدار سامسونگ امشب رسما رونمایی خواهند شد. گلکسی اس 8 از نمایشگر 5.8 اینچی با رزولوشن 1440x2960، چهار گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی برخوردار است که با وجود درگاه کارت حافظه 256 گیگابایتی به راحتی قابل ارتقا است. دوربین پشتی این گوشی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 است و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز نیروی لازم برای کار این دستگاه را فراهم می آورد.

گلکسی اس 8 پلاس با نمایشگر بزرگ تر 6.2 اینچی، و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی معرفی می شود. اندروید 7.0 نیز بطور پیش فرض بر روی این اسمارت فون ها نصب است. علاوه بر این، هر دو گوشی بر روی پنل پشتی از یک اسکنر اثرانگشت برخوردارند که دقیقا در سمت راست دوربین قرار گرفته است. این دو پرچمدار همچنین از اسکنر عنبیه و گواهینامه IP68 بهره می برند. بدین ترتیب این دو گوشی به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری زیر آب در مقابل نفوذ آب مقاومت می کنند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات مربوط به پردازنده احتمالا کمبود قابل توجه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس را باعث خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..