تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع و عرضه نهال های گواهی شده شهرستان خرم دره /از خرید هر گونه نهال غیر استاندارد در حاشیه خیابانها خودداری کنند

ساعت: 11:25 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072606

رئیس جهاد کشاورزی خرم دره گفت: باغداران از خرید هر گونه نهال غیر استاندارد و بدون شناسنامه و مستقر در حاشیه خیابانها جددا خودداری کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا اسدالهی در گفت و گو با نبض سحر گفت: با توجه به فصل تهیه  و توزیع نهال در شهرستان و توجه  به این نکته که یکی از موارد اصلی موفقیت در احداث باغات میوه اصولی و اقتصادی ، استفاده از نهال های کاملا استاندارد و گواهی شده  است.

وی افزود:  حائز اهمیت است که باغداران از خرید هر گونه نهال غیر استاندارد و بدون شناسنامه و مستقر در حاشیه خیابانها خودداری کنند، زیرا که با کشت نهال غیر استاندارد و ناسالم نه تنها باغ اقتصادی نخواهند داشت بلکه باعث شیوع و پراکندگی آفات و بیماری در منطقه خواهند گشت .

رئیس جهاد کشاورزی خرمدره گفت:   برای تامین نهال مورد نیاز باغداران ، نهال های گواهی شده و کاملا استاندارد بر اساس نیاز سنجی منطقه در مرکز نظام صنفی شهرستان با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی خرم دره در حال توزیع و عرضه می باشد .  

وی خاطر نشان کرد : در این مرکز انواع نهال های درختان میوه از جمله انگور ، بادام ،هلو ، شلیل ، گیلاس ، آلبالو ، سیب ، گلابی ، زردآلو و سنجد توزیع می شود. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع و عرضه نهال های گواهی شده شهرستان خرم دره /از خرید هر گونه نهال غیر استاندارد در حاشیه خیابانها خودداری کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..