تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مناطق محروم این روزها دانشگاه جهادگران شده است/خدمت بی منت گروه جهادی دانشجویی شهید طیب دهدشت در روستای صنوگان +تصاویر

گروه جهادی شهید طیب دانشگاه پیام نور دهدشت ایام نوروز ۹۶ در زمینه های عمران و بهسازی روستای صنوگان بخش مرکزی کهگیلویه برنامه های فرهنگی و آموزشی از قبیل نماز، احکام، حفظ قرآن و کتابهای درسی خدماتی ارائه دادند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

جوانانی که آستین غیرت بالا زدند و با حمایت شان دوره های آموزشی برای افراد سنین مختلف برگزار شده است. دوره هایی که هر کدام حسی از همکاری و همدلی در آنها موج می زند؛ این را چشم هایی به ما گفت که از حضور گروه  جهادگر در منطقه شادمان بودند.

دانشجویانی که تا دیروز قلم در دست در سنگر دانشگاه مشغول تحصیل علم بوده اند، امروز در سنگر جهادی بیل و کلنگ و گاری به دست گرفته اند تا مشکلی هر چند کوچک از مردم این روستا را حل کنند و در فرصت اندک، کاری در خور صاحبان اصلی این انقلاب انجام داده باشند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

این جهادگران در دو گروه خواهران و برادران شرکت کردند و جهت کمک به مردم این منطقه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی به آنها ارائه دادند.

در اردو جهادگران بسیجی شهید طیب دانشگاه پیام نور دهدشت که به مدت ۷ روز برگزار شد تعداد ۲۸ نفر خواهر و برادر حضور داشتند و خدمات متنوعی را به صورت رایگان به مردم روستای صنوگانه ارائه دادند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

در این رابطه روح الله احمدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت با اشاره به زمینه‌ فعالیت اردوها خاطرنشان کرد: این عرصه‌ها شامل فعالیت‌های عمرانی، آموزش‌های و فرهنگی، برنامه‌های آموزشی درسی، علمی، قرآنی و احکام، مشاوره‌های خانواده و خدمات پزشکی می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت افزود: فعالیت های عمرانی مختلفی از جمله پلاستر و ترمیم سرویس های بهداشتی مسجد، تکمیل ابخوری مسجد، رنگ امیزی در و پنجره های مسجد و کاشت درخت در روستای صنوگان کهگیلویه انجام گرفت.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه
احمدی با اشاره به فعالیتهای فرهنگی انجام شده گفت: در این ۷ روز فعالیت هایی از جمله: برگزاری کلاس های کمک درسی، کلاس آموزش قرآن و نقاشی، برگزاری مسابقات ورزشی انجام گرفت.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

وی دیدار با خانواده شهدای روستا و انجام تست قند خون به صورت رایگان برای مردم روستای را از دیگر برنامه های انجام گرفته نام برد.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

احمدی یادآور شد: از سوی دیگر نیز فضای معنوی و روحانی حاکم بر این اردوها، برگزاری نماز جماعت و حضور روحانیان و برنامه‌های مختلف مناسبتی و ... تاثیر بسیار خوبی بر دانشجویان و مردم منطقه داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور دهدشت با بیان این‌که اردوهای جهادی بستر خوبی برای مبارزه با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است، گفت: در حال حاضر ما سلاح خوبی برای مقابله با جنگ نرم دشمن داریم که باید آن را تجهیز کرده و جوانان را آگاه کنیم.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

وی گفت: هدف از برگزاری اردو جهادی کمک به وضعیت عمرانی مناطق محروم، پر کردن اوقات فراغت دانشجویان ، کمک به دولت در امر سازندگی ، ترویج فرهنگ کار و تلاش و .کسب تجربه و مدیریت برای دانشجویان می باشد.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

احمدی با بیان اینکه فعالیت های خواهران دانشجو  آموزشی ، علمی ، فرهنگی و برگزاری کلاس های هنری است افزود: برادران در بخش عمرانی و سازندگی مشغول فعالیت بودند.

پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

به گزارش پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه، اردو جهادی دانشجویی شهید طیب دانشگاه پیام نور دهدشت پس از ۷ روز فعالیت مستمر و شبانه روزی در روستای صنوگان کهگیلویه انجام گرفت.

گزارش و عکس: مجید آذربارگون

منبع: پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه

تصاویر تکمیلی: 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مناطق محروم این روزها دانشگاه جهادگران شده است/خدمت بی منت گروه جهادی دانشجویی شهید طیب دهدشت در روستای صنوگان +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..