تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرصتی که برزیل از ایران گرفت/ سلسائو به روسیه رسید

فرصتی که برزیل از ایران گرفت/ سلسائو به روسیه رسید

ورزش > فوتبال جهان - تیم ملی فوتبال برزیل به عنوان اولین تیم به جام جهانی 2018 صعود کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برزیل با 3 گل از سد پاراگوئه گذشت تا اولین تیم صعود کننده به جام جهانی لقب بگیرد. این در حالی است كه ایران امیدوار بود با شكست دادن حریف بعدی خود در مسابقات انتخابی جام جهانی، به عنوان اولین تیم به جام جهانی روسیه صعود كند.
شب گذشته برزیل در شرایطی به مصاف پاراگوئه می رفت که می توانست با یک پیروزی خانگی صعود خود را به روسیه قطعی کند. فشار برزیلی ها در دقیقه 34 به نتیجه رسید. شوت سرکش کوتینیو به تور پاراگوئه نشست تا نیمه اول علیرغم تلاش پاراگوئه برای به تساوی کشاندن بازی، با برتری 0-1 میزبان به پایان برسد. در دقیقه 53، برزیل صاحب یک ضربه پنالتی شد که نیمار بعد از مکث فراوان توپ را به دستان سنگربان حریف کوبید.
اما در دقیقه 64 نوبت هنرنمایی نیمار فرا رسید. روی پاس نیمار و استارت زیبای نیمار از میانه میدان، ستاره برزیلی بارسا موفق شد با یک ضربه دقیق گل دوم را به ثمر برساند تا خیال برزیل راحت تر از قبل شود. حملات برزیل بعد از گل دوم نیز ادامه یافت و توپ و میدان در اختیار این تیم بود. در دقیقه 82 تیاگو سیلوا می توانست با ضربه سر گلزنی کند اما توپ با اختلاف کمی به بیرون رفت.
اما در دقیقه 84 گل سوم نیز به ثمر رسید. این بار پائولینیو با یک پاس دیدنی مارسلو را صاحب توپ کرد و مدافع رئال مارید نیز با یک ضربه چیپ گل سوم برزیل را وارد دروازه پاراگوئه کرد. در نهایت سلسائو در خانه با 3 گل از سد حریف گذر کند و به جام جهانی 2018 روسیه صعود کند.
43 43




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرصتی که برزیل از ایران گرفت/ سلسائو به روسیه رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..