تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت خودروها در کشور یک کیلومتر کاهش یافت

جانشین فرمانده ناجا گفت: سرعت خودروها در کشور یک کیلومتر کاهش داشته است.

سرعت خودروها در کشور یک کیلومتر کاهش داشته است

سردار اسکندر مومنی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز در حاشیه بازدید از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت خدا رو شاکریم که همکاران ما در همه جاده های کشور حاضر هستند و به خدمت رسانی به مردم مشغول هستند. وی افزود: در دور اول سفرها حدود چهار درصد کاهش داشته ایم و در مرحله دوم سفرها هم تا کنون روند خوبی داریم که مجموعا میزان تصادفات در حدود هفت درصد کاهش داشته است.

 مومنی گفت: اگر یک دهه قبل از جاده ها تصویر برداری می‌کردیم کمتر خودرویی در بین خطوط رانندگی می‌کرد اما امروز که به دوربینها نگاه میکنیم عموم رانندگان بین خطوط تردد میکنندجانشین فرمانده ناجا گفت پر تردد ترین ایام سال در کشور همین ایام نوروز است و به همین دلیل هم بیشترین حجم تصادفات در این ایام رخ می‌دهد.وی افزود: ما در این ایام در هر جاده ای حضور پیدا کردیم همه دستگاه های خدماتی حضور داشتند و همین امر باعث شد تا علیرغم افزایش سفرها تعداد تصادفات کمتر شود.

 مومنی گفت: دو نوبت هست که میزان تصادفات بیشتر می شود یکی از این دو موقع زمان بازگشت مسافران است که می طلبد در این ایام تلاش و حضورمان بیش از قبل باشد. جانشین فرمانده ناجا گفت: خوشبختانه متوسط سرعت خودروها در کشور یک کیلومتر کاهش داشته است که این موضوع اهمیت بالایی دارد.

 وی افزود: از مردم میخواهیم بازگشت خود از سفر را مدیریت کنند و کمی زودتر برگردند تا در گره های ترافیکی در موقع بازگشت گیر نکنند.

 مومنی تصریح کرد خواهش و توصیه ما این است که بازگشت سفرها را مردم از همین فردا اغاز کنند تا روز طبیعت و روز قبل از ان را در محل زندگی خود باشند.

 وی گفت: در هر هفتاد و یک دقیقه یک نفر فوت کرده اند در حالی که در سال گذشته هر شصت دقیقه یک نفر فوت می کرد.

 وی افزود: در سال گذشته هر روز بیست و چهار نفر فوت میکردند اما امسال هر روز حدود 21 نفر فوت کردند هرچند کاهش داشته ایم اما این عدد هم زیاد است.

 مومنی گفت: تعداد خودروها در یک بازه زمانی ده سال از هفت میلیون به نوزده میلیون رسیده است در حالی که تعداد کشته ها از بیست و هشت هزار نفر به شانزده هزار نفر رسیده است که این کاهش خوب است اما هنوز هم زیاد است.

منبع: فارس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت خودروها در کشور یک کیلومتر کاهش یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..