تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاثیرات نوشیدن چای و قهوه بر سلامتی

از مزایای نوشیدن چای و قهوه چه میزان اطلاع دارید این نوشیدنی حاوی چه مزایایی برای سلامتی ماست در چه زمینه هایی می تواند به تقویت سلامتی کودکان کمک کند متخصصین اطفال  مصرف روزانه یک فنجان چای برای کودکان را توصیه می کنند .

 وجود کافئین در چای و قهوه سبب افزایش میزان انرژی و هوشیاری در طول روز می‌شود و تمرکز انسان‌ها به‌ویژه کودکان را زیاد می‌کند.

مصرف کافئین زیاد اثرات مخربی بر روی رفتار و سلامت انسان‌ها به ویژه کودکان دارد، ضعیف شدن عضله‌ها و کم شدن تمرکز و حواس از جمله عوارضی است که از مصرف کافئین بیش از حد حاصل می‌شود.

 مصرف روزانه یک فنجان چای برای کودکان مفید بوده و استفاده بیش از حد آن موجب کم شدن اشتها و کم شدن رشد کودکان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری جامعه خبر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاثیرات نوشیدن چای و قهوه بر سلامتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..