تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماهیگیری و شنا در سدهای خراسان شمالی ممنوع!

روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی با اعلام ممنوعیت ماهیگیری و شنا در مخازن سدها هشدار داد: لغزندگی حاشیه مخازن سدها و بندهای انحرافی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری شبستان" از بجنورد؛ در اطلاعیه این مدیریت با اشاره به اینکه، افراد زیادی به خاطر لذت بردن از ماهیگیری و شنا در این مکان ها قربانی شرایطی شده اند که تصور آن را هم نمی کردند، تصریح شده است: فقدان آگاهی از شرایط حاکم بر مخازن سدها، حتی ماهیگیران و شناگران ماهر را به کام مرگ کشانده است.

این گزارش از وجود جریان های قوی زیرسطحی در لایه های مختلف آب مخزن سدها خبر داده و اعلام کرده است: این جریان ها باعث کشیده شدن قربانیان به سمت جریان های قوی دریچه های زیرسطحی خروجی سد می شود و مرگ حتمی آنان را به دنبال دارد.

در هشدار روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی، اظهار شده است: سطح آب سدها شفاف به نظر می رسد اما وجود جریان های زیر سطحی باعث کدر شدن و در نتیجه کاهش دید ماهیگیران و شناگران می شود و در اثر برخورد با تاسیسات و درختچه های کف مخزن، جان خود را از دست می دهند.

در این گزارش همچنین به تغییرات دمایی در لایه های مختلف آب مخزن سدها، اشاره و تاکید شده است: تغییرات ناگهانی دمای آب در مخازن سدها باعث گرفتگی عضلات از دست رفتن تعادل و سکته شنا گران می شود.

در استان خراسان شمالی تاکنون 6 سد و 11 بند انحرافی به بهره برداری رسیده است.

پایان پیام/71
کلید واژه ها: خراسان شمالی - خراسان - روابط عمومی - گزارش - زیرسطحی - قربانی - شرایط - منطقه - روابط - هشدار - قربانیان - خبرگزاری - تاسیسات - ممنوعیت - مدیریت - حاشیه - استان - کاهش - سکته - شفاف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماهیگیری و شنا در سدهای خراسان شمالی ممنوع!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..