تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه ۴۳ میلیون ریالی رستوران‌های متخلف بین‌راهی در نوروز ۹۶

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، بخشعلی بیاتی رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت:با توجه به آغاز طرح نظارتی ایام پایانی سال و نوروز ۹۶ واحدهای صنفی و رستوران‌های بین‌راهی و مناطق گردشگری شهرستان چناران به‌صورت مشترک با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شامل تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صنعت، معدن و تجارت، شبکه دامپزشکی، بهداشت محیط، اتاق اصناف و اتحادیه صنف رستوران‌داران و تالار و پذیرایی مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی افزود:در بازدیدهایی که از واحدهای رستوران، آشپزخانه، اغذیه، کبابی‌ها به عمل آمد، کمیت، کیفت و قیمت‌ها مورد برسی قرارگرفته است که در برخی از موارد، واحدهای صنفی به دلیل عدم رعایت نرخ نامه (گران‌فروشی) و کم‌فروشی در عرضه غذا، گزارش تخلف تنظیم شده است.

رییس ادارهٔ صنعت، معدن و تجارت شهرستان چناران گفت:متخلفین جهت رسیدگی و اعمال قانون به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شده‌اند.

انتهای پیام//ف. ج.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه ۴۳ میلیون ریالی رستوران‌های متخلف بین‌راهی در نوروز ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..