تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجموعه بوم گردی «باغ دو سرو» تفت؛ تلفیقی زیبا از تاریخ و معماری اصیل ایرانی +تصاویر

ساعت: 10:31 منتشر شده در مورخ: 1396/01/09 شناسه خبر: 1072442

مجموعه بوم گردی، اقامتی و توریستی «باغ دو سرو» تفت الگویی بی بدیل از تلفیق زیبای معماری و تاریخی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح تفت، شهر تفت که به عنوان شهرنمونه طبیعی گردشگری شناخته می شود در ایام نوروز پذیرای خیل عظیمی از مسافران و گردشگران نوروزی است.

مجموعه بوم گردی، اقامتی و توریستی «باغ دو سرو تفت» با اینکه مدت زیادی از افتتاح آن نگذشته است اما مورد استقبال مسافران، گردشگران و حتی مردم خود شهر تفت قرار گرفته است. این اقامتگاه یکی از سه اقامتگاه های بوم گردی شهرستان تفت است که به همت بخش خصوصی راه اندازی شده است.

ساختمان این مجموعه تفریحی و گردشگری قدمتی حدود 150 سال دارد که خرید و راه اندازی آن مبلغ 1میلیارد و 500 میلیون تومان برای سرمایه گذار هزینه داشته است.

«باغ دو سرو» در کنار دو درخت سرو در محله باغ مورتین شهر تفت قرار دارد که با ظرفیت خوابگاهی 35 نفر در حال استقبال از میهمانان نوروزی باغشهر تفت است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجموعه بوم گردی «باغ دو سرو» تفت؛ تلفیقی زیبا از تاریخ و معماری اصیل ایرانی +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..