تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکلات بودجه پژوهش، عامل خروج طرح‌های تحقیقاتی از مسیر اصلی

عبدالمجید خشنود معاون پژوهشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در حوزه هوا و فضا اظهار داشت: خوشبختانه در کشور و در دانشگاه خواجه نصیر اقدامات خوبی در حوزه هوا و فضا صورت گرفته است که برگزاری میزگرد‌های مختلف بر اساس سند جامع هوا و فضا و طراحی نقشه راه توسعه هوا و فضای کشور در طول سال از جمله این اقدامات است.

وی بیان کرد: پنل‌ و کارگاه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی ویژه دانشجویان و علاقمندان علم هوا و فضا با هدف ارتقای سند فضایی کشور در دانشگاه خواجه نصیر‌الدین طوسی برگزار می‌شود و در این راستا دانشگاه همکاری‌های بین‌ ا‌لمللی مطلوبی در حوزه هوا و فضا داشته است.

خشنود ادامه داد: در قسمت پژوهش، دانشگاه خواجه نصیر کارهای خوبی را در حوزه هوا و فضا و سایر علوم مهندسی انجام داده است و همکاری‌های خوب پژوهشی با صنایع هوا فضا با هدف ارتقای این علم در کشور صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: متأسفانه مشکلات متعددی در بحث بودجه پژوهشی دانشگاه وجود دارد که تفاهم‌نامه همکاری را تحت تأثیر قرار داده و برخی از آنها را از روند اجرایی خود خارج کرده است.

وی یادآور شد: با پیگیری‌های انجام شده قرار است بودجه مشخصی برای انجام طرح‌های پژوهشی و تفاهم‌نامه‌ها در نظر گرفته شود تا این تحقیقات به نتیجه قابل قبولی برسند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکلات بودجه پژوهش، عامل خروج طرح‌های تحقیقاتی از مسیر اصلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..