تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش مرگ‌ومیرها از گرما به دلیل تغییرات آب و هوایی

افزایش مرگ‌ومیرها از گرما به دلیل تغییرات آب و هوایی

کشورهای حامی توافق ۲۰۱۵ پاریس متعهد شده اند که گرمایش زمین را تا کمتر از ۲ درجه سانتیگراد (۳.۶ درجه فارنهایت) محدود کنند.

با این حال محققان پیش بینی می کنند اتفاقات مرتبط با گرمای بی نهایت زیاد حتی با دستیابی به محدودیت ۲ درجه سانتیگرادی نیز روی دهد.

بررسی ۴۴ شهر از ۱۰۱ کلانشهر پرجمعیت جهان نشان داد تعداد شهرهای تجربه کننده فشار ناشی از گرمای شدید با گرمای ۱.۵ درجه سانتگراد در آینده دو برابر شود.

«تام متیوز» سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه جان مورز انگلستان، در این باره می گوید: «با گرم شدن هوا، تعداد دفعات و شدت موج گرما افزایش می یابد.»

به گفته وی، «در صورت ادامه افزایش جمعیت طبق پیش بینی ها، این روند احتمالا بیش از ۳۵۰ میلیون جمعیت بیشتری را تا سال ۲۰۵۰ در معرض فشار گرما قرار خواهد داد.»

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش مرگ‌ومیرها از گرما به دلیل تغییرات آب و هوایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..