تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ژست مبارزه با فساد؛ از واقعیت تا عوام فریبی؟!

یاشار سلطانی سردبیر سایت فیلتر شده معماری نیوز که چند روز پیش با حضور در فرمانداری تهران در انتخابات شورای شهر تهران ثبت نام کرد در مصاحبه ای اعلام کرده "اولویت من در شورای شهر مبارزه با فساد است که متاسفانه در برخی نهادها از جمله در شهرداری وجود دارد . "

این در حالی است که به گفته سلطانی پرونده وی در دادسرا همچنان باز است ، هر چند وی مدعی شده هنوز هیچ حکمی اعلام نشده و تا وقتی که حکم قطعی صادر نشود و دادگاه تجدیدنظر آن را تایید نکند منعی برای حضور در انتخابات وجود ندارد اما نکته مهم آن است که کسی که به علت دروغ بزرگ املاک نجومی با آبروی بسیاری افراد بازی کرد چگونه می خواهد با فساد مبارزه کند، در صورتی که دروغ گفتن خود یک مفسده بزرگ است.

از طرفی سایت معماری نیوز به خاطر انتشار نامه محرمانه سازمان بازرسی که بعدها مشخص شد توسط یکی از اصلاح طلبان به مسوولان سایت داده شده فیلتر شد و در حال حاضر این سایت منبع مالی و درآمدی ندارد، چگونه این فرد می خواهد در صورت تائید صلاحیت ، هزینه های انتخاباتی خود را تامین کند؟

آیا منابع مالی انتخاباتی را کسانی تامین می کنند که دستور دروغ بزرگ املاک نجومی را  دادند و می خواهند با فرستادن سوپرمن ها به شورای شهر اهداف سیاسی و باندی خود را پیگیری کنند؟

اولین قدم در راه مبارزه با فساد اعلام  منابع مالی است، منابع مالی برای تبلیغات انتخاباتی مدعیان مبارزه با فساد از کجا تامین خواهد شد؟

این سوال بی پاسخ ، عیار ژستهای عوام فریبانه را رسوا خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ژست مبارزه با فساد؛ از واقعیت تا عوام فریبی؟!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..