تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آب و هوای کشور در نهم فروردین/ بارش باران گاهی همراه رعد و برق در برخی نقاط کشور+ جدول

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های هواشناسی امروز برای پاره‌ای از مناطق شرق شمال شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده باران، گاهی با رعد وبرق و وزش باد و در شمال غرب غرب و دامنه‌های زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

همچنین در استان‌های ساحلی دریای خزر بخصوص غرب سواحل، افزایش ابر و بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه در غرب و جنوب غرب کشور و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران گاهی رعدوبرق و در پاره‌ای نقاط وزش باد شدید و بتدریج دامنه‌های جنوبی البرز، برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد خواهند داشت روز پنجشنبه در سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی ازمرکز و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش پراکنده باران و وزش باد پیش بینی می‌شود و بخشهایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید خواهند داشت.

در این روز افت نسبی دما برای مناطق شمالی و شمال شرق کشور پیش بینی میشود. از جمعه شب سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور خواهد شد و طی روز شنبه نیمه غربی، سواحل دریای خزر و بتدریج مرکز شمال شرق و شرق کشور را در برخواهد گرفت پیامد ورود این سامانه بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف خواهد بود و روز یکشنبه این سامانه در اکثر مناطق کشور به جز پاره‌ای مناطق جنوب شرق کشور فعال خواهد بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آب و هوای کشور در نهم فروردین/ بارش باران گاهی همراه رعد و برق در برخی نقاط کشور+ جدول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..