تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست ها در اطراف حماه و حمص+ فیلم

جنگ سوریه

ارتش سوریه و هم پیمانانش، مناطق و روستاهای متعددی را در حومه های حماه و حمص و السویداء آزاد کردند.

ارسال زمانبندی شده: 

سه شنبه, 8 فروردين, 1396 - 16:00

عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست ها در اطراف حماه و حمص+ فیلم

به گزارش عمارنامه، ارتش سوریه، با آزادسازی روستای معرزاف در غرب محرده، مناطق تحت کنترل خود را در شمال حماه گسترش داد و به سمت روستای مجدل پیشروی کرد.

نیروهای ارتش سوریه همچنین مناطق المقابر و المطاحن در غرب روستای القحمانه را از دست گروه های مسلح آزاد کردند.

 

نیروهای سوری همچنین کوه مربط عنتر و شماری از موقعیت های اطراف آن در شمال غربی تدمر را تحت کنترل خود در آوردند و بر کوه های الحید و الظلیل در شمال چاه گاز حیان مسلط شدند.

ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین، چندین روستا و منطقه در جاده دمشق – السویداء را آزاد کردند و مساحت اراضی تحت کنترل دولت سوریه در این منطقه را به 300 کیلومتر مربع افزایش دادند.

 منبع: العالم

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات گسترده ارتش سوریه علیه تروریست ها در اطراف حماه و حمص+ فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..