تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مقدماتی جام‌جهانی 2018/ آرژانتین شکست خورد و از روسیه دور شد

تیم ملی آرژانتین بدون مسی شکست خورد.

 به گزارش کاپ، در اولین بازی هفته چهاردهم مقدماتی جام‌جهانی 2018 در آمریکای‌جنوبی، آرژانتین در خانه بولیوی 2 بر صفر شکست خورد.

 در این بازی مسی اولین جلسه از محرومیت 4 جلسه‌ای خود را پشت سر گذاشت و در غیاب او، بولیوی با 2 گل آرسه در دقیقه 31 و مورنو در دقیقه 52 به برتری رسید تا آرژانتین 22 امتیازی و در رده چهارم بماند و صعود مستقیمش به جام‌جهانی با تردید مواجه شود.

 برتری اکوادور و شیلی در بازی‌های بامداد امروز، آرژانتین را به رده ششم می‌فرستد؛ رتبه‌ای که ماندن در آن به معنای از دست دادن فرصت حضور در جام‌جهانی 2018 است.

 بولیوی 10 امتیازی در مکان نهم باقی ماند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مقدماتی جام‌جهانی 2018/ آرژانتین شکست خورد و از روسیه دور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..