تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی‌های دوستانه/ برتری ایتالیا، شکست قهرمان اروپا و پر پر شدن گل کریس

در بازی‌های دوستانه فوتبال نتایچ جالبی به دست آمد.

 به گزارش کاپ، در ادامه بازی‌های دوستانه فوتبال در اروپا، ایتالیا و سوئد رقبای خود را شکست دادند.

 در مهم‌ترین بازی‌ها، ایتالیا 2 بریک هلند نگون‌بخت را شکست داد. رومانیولی در دقیقه 10 به اشتباه یک گل به خودی به سود هلند وبه ضرر ایتالیا به ثمر رساند اما در ادامه 2 گل ادر در دقیقه 11 و بونوچی در دقیقه 32، ایتالیا را در خانه هلند به برتری 2 بریک رساند.

سوئد هم 3 بر 2 پرتغال، قهرمان اروپا را شکست داد.رونالدو در دقیقه 18 و گرانکوئیست (بازیکن حریف) در دقیقه 34 پرتغال را پیش انداختند اما سوئد توسط کلاسون در دقایق 57 و 76 و کانسلو (بازیکن حریف) در دقیقه 90، 3 بار به گل رسید و 3 بر 2 پیروز شد.

 در سایر بازی‌های مهم، ایسلند یک بر صفر جمهوری ایرلند را برد، اتریش و فنلاند به تساوی یک بریک رسیدند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی‌های دوستانه/ برتری ایتالیا، شکست قهرمان اروپا و پر پر شدن گل کریس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..