تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




موشک‌های ایران پایگاه‌های داعش را منهدم کردند

 به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز به نقل از وبسایت خبری "العربی الجدید"، مسئولان عراقی فاش کردند که پایگاه های داعش در موصل توسط موشک های ایران هدف قرار گرفتند که این موضوع با واکنش استاندار پیشین نینوا، مواجه شده است.

العربی الجدید در ادامه افزود: «سرهنگ فوزی الحسنی گفته است که الحشد الشعبی به تعدادی از موشک های ایران به نام قاهر مجهز شده است و ارتش عراق نیز تعدادی از آنها را در اختیار داردکه پایگاه های داعش را با آنها منهدم می کنند.»

 این وبسایت خبری مدعی شد: «نیروهای ایرانی در تلعفر حضور دارند و در عملیات مبارزه با داعش مشارکت می کنند ولی بغداد این مسئله را کتمان می کند.»

گفتنی است که اثیل النجیفی استاندار پیشین نینوا نقش ستون پنجم داعش را در موصل ایفا می کند و از حامیان سرسخت عربستان در عراق است. وی الحشد الوطنی را تشکیل داد تا در مقابل الحشد الشعبی، نیروهای رسمی عراق بایستد.

512

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «موشک‌های ایران پایگاه‌های داعش را منهدم کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..